Profesjonalny blog firmowy

Dobrym pomysłem jest prowadzenie bloga firmowego, dzięki nim możemy zwiększyć ilość osób odwiedzających naszą stronę.

Możesz pisać artykuły związane z firmą, lub tez całą branżą. Blog może zainicjować rozmowę między tobą a potencjalnymi klientami. Daje to możliwość reklamowania produktów lub usług firmy, przyciągania nowych klientów i poprawy wyników firmy. Blogi biznesowe pomagają również poprawić pozycję witryny w wynikach wyszukiwania. Chcesz, aby Twoja firma zajmowała pozycję w górnej części wyników wyszukiwania na stronie pierwszej, a nie na stronie drugiej lub trzeciej. Wyższe wyniki wyszukiwania mogą przekładać się na większą liczbę kliknięć. Prowadząc bloga należy pamiętać o konsekwencji wpisy na blogu powinny pojawiać się cały czas, przy czym nie musi być ich wcale dużo. Jednak 2-3 artykuły miesięcznie to minimum. Odwiedzający naszą stronę będzie widziała iż nasza strona jest cały czas aktywna, pojawiają się nowe wpisy i komentarze. W ten sposób będziemy mogli stworzyć grupę wiernych czytelników. Warto stworzyć blog w taki sposób aby użytkownicy mogli zapisywać się do newslettera, dzięki temu użytkownicy będą informowani o nowych postach na naszym blogu. Z pewnością warto zwrócić uwagę na słowa kluczowe na naszym blogu, dzięki temu zyskamy ruch z wyszukiwarek internetowych. Warto pisać o sprawach, które bezpośrednio dotyczą naszej firmy, lub też całej branży.

Mogą być to spotkania, szkolenia, czy nawet zmiany w prawie, które dotyczą naszej branży. Z pewnością artykuły muszą mieć odpowiednią długość za optymalną długość przyjmuje się 3000 znaków. Dłuższe artykuły mogą nudzić czytelnika, dlatego w zależności od tematyki ich długość musi być wyważona. Jeżeli jednak nie wiemy jak zabrać się za prowadzenie bloga można poszukać profesjonalnej agencji reklamowej która się tym zajmie, tutaj dowiesz się ile kosztuje profesjonalne prowadzenie i obsługa bloga. Dzięki temu nie będziemy musieli angażować do tego zadania naszych pracowników, firm,a z odpowiednim doświadczeniem będzie widziała jak pisać ciekawe artykuły i przyciągać potencjalnych klientów.