Jaką masz wiedzę na temat marketingu mobilnego? Czy masz już plan wykorzystania tego nowego wektora marketingowego? Jeśli odpowiedziałeś tak, czy mógłbyś ulepszyć swój obecny plan? Czy twoje obecne techniki zmuszają cię do pływania pod prąd? Czy jesteś pewien, że Twój plan jest prawidłowo stosowany? Jeśli nie możesz udzielić zadowalającej odpowiedzi na którekolwiek z tych pytań, czytaj dalej.Wysyłaj oferty lub komunikaty oszczędnie w ramach mobilnej kampanii marketingowej.
Klienci rejestrują się, aby otrzymywać cenne i istotne informacje lub oferty, ale nie reagują dobrze na przytłaczającą liczbę wiadomości. Wiele osób jest obecnie bombardowanych przez e-maile i wiadomości tekstowe, więc upewnij się, że Twoja komunikacja wyróżnia się jako dostarczająca wartości, a jednocześnie nie jest denerwująca.Przetestuj swój program przed jego uruchomieniem. Klienci nie lubią uszkodzonych linków ani martwych obrazów. Niech Twoja firma, rodzina, a nawet kilku klientów przetestuje Twoje wiadomości, zanim zaczniesz je masowo wysyłać na swój rynek. Zdobądź ich opinię, aby udoskonalić wszystko, co może się nie udać, a Twoi klienci będą Ci za to wdzięczni.Mieć cel. Nie rozpoczynaj mobilnej kampanii marketingowej, dopóki nie dowiesz się dokładnie, dlaczego chcesz ją mieć.
Możesz chcieć uzyskać dodatkowe przychody lub przyciągnąć więcej czytelników, ale bez względu na powód, musisz śledzić otrzymywane informacje, aby dowiedzieć się, czy Twój program naprawdę odnosi sukcesy.Reklamy mobilne wymagają silniejszego wezwania do działania niż zwykłe reklamy, więc upewnij się, że jesteś biegły w dostarczaniu tego typu materiałów.
Kilkanaście wykrzykników i kilka słów, takich jak „musi” i „teraz” nie wystarczy. Musisz wymyślić sformułowanie, które przekona ludzi tylko w krótkim lub dwóch zdaniach.Świetnym sposobem, aby zobaczyć, jak można połączyć marketing mobilny z mediami społecznościowymi, jest zwrócenie uwagi na innych ludzi, którzy robią to samo. Pozwoli ci to zobaczyć, jak wszystko jest robione poprawnie. Nie będziesz chciał kopiować ich formuły dosłownie, ale pomoże to trochę naśladować ich styl.Wykorzystaj swoją misję, aby skoncentrować swoje wysiłki. Trzymaj się swoich zasad, aby utrzymać się na właściwej drodze.Marketing mobilny polega na zaspokojeniu tej konkretnej niszy, więc naprawdę musisz grać, formatując wszystko, co robisz, aby dobrze działało w świecie mobilnym. Jeśli więc kiedykolwiek zrobisz filmy, upewnij się, że są one prewencyjnie sformatowane pod kątem urządzeń mobilnych, aby zapewnić najlepszą jakość.Powinieneś oferować jakiś rodzaj kuponu przynajmniej raz w tygodniu na jakiś rodzaj sprzedawanego produktu lub usługi, którą oferujesz. Niezależnie od tego, czy jest to bezpłatna aplikacja, e-book, 7-dniowy okres próbny na coś, czy nawet wyłączny dostęp do określonego obszaru witryny lub firmy, cotygodniowy prezent może zdziałać cuda.Zanim Twoja firma zdecyduje się na stworzenie własnej aplikacji mobilnej, upewnij się, że jest to coś, czego potrzebują Twoi klienci. Bezużyteczne lub trudne w nawigacji aplikacje prawdopodobnie nie staną się popularne wśród użytkowników mobilnych na rynku docelowym.Bez względu na to, jak zaawansowane są telefony komórkowe, należy pamiętać, że nawigacja po Internecie nigdy nie będzie tak łatwa w telefonie, jak w komputerze. Jeśli zamierzasz zaangażować się w marketing mobilny, Twoje reklamy i inne materiały marketingowe muszą być w pełni dostępne na urządzeniach mobilnych. Czasami oznacza to, że użytkownicy komputera mogą przeglądać prostszą stronę.Czy jesteś lepiej poinformowany, jeśli chodzi o marketing mobilny? Masz teraz nowy lub lepszy plan? Czy możesz teraz używać rzeczy, które współpracują z Twoją firmą? Czy wiesz, jak prawidłowo zastosować swój plan? Przy odrobinie szczęścia powyższe wskazówki powinny stworzyć lepsze odpowiedzi.